
Klacht melden over Beter Wonen
Bent u ontevreden met hoe we iets afgehandeld hebben?
Wij doen altijd onze uiterste best om u te helpen. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat. We proberen dan altijd eerst samen tot een oplossing te komen. Als u een klacht hebt, kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure. Dit is hoe het werkt:
- U meldt uw klacht telefonisch, schriftelijk of via onderstaande knop
- Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging
- Wij nemen de klacht in behandeling en geven u binnen twee weken een inhoudelijke reactie
Als het niet lukt om tot een oplossing te komen...
Lukt het niet om tot een oplossing te komen?
- In eerste instantie kunt u de klacht schriftelijk voorleggen aan onze manager Financiën en Beleid.
- Bent u daarna nog niet tevreden over hoe uw klacht is afgehandeld door Beter Wonen of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u met uw klacht naar de onafhankelijke klachtenadviescommissie. Voor het indienen van een klacht is het belangrijk dat u duidelijk omschrijft wat uw klacht is.
Stuur uw klacht per brief naar:
Secretariaat Klachtenadviescommissie
Dorpsstraat 24A
7451 BV Holten
U kunt ook een e-mail sturen naar: [email protected]
Het secretariaat wordt gevoerd door Secretary Solutions.
- In een heel beperkt aantal gevallen moeten klachten behandeld worden door de Huurcommissie.